maandag 7 september 2009

Zomerfair in de regen...
















Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn schoonmoeder op een zomerfair gestaan.
Het was in een klein dorpje dicht bij ons in de buurt.
Het heeft bijna de hele dag geregend... brrrrr, wat krijg je het daar koud van!
Jammer genoeg hebben we bijna niets verkocht, maar we hebben wel een gezellige dag gehad.
We hadden gezellige "buren" naast ons aan beide zijden en ik kende ze allebei toevallig
dus dat is extra leuk.
Ik ga me nu nog maar eens goed bedenken of ik volgend jaar nog wel fairtjes en marktjes wil doen,
want het is dit jaar overal een beetje minder geweest dan andere jaren.
Ik denk dat ik beter al m'n energie, creativiteit en moed in ons shopje kan steken,
dan dat we iedere keer zo teleurstellend naar huis gaan.

                    

2 opmerkingen:

  1. Dag Monique! Ik ben vorig jaar voor het eerst op een kerstfair gaan staan. Geweldige dag gehad, het was buiten, dus wel koud. In juni zijn we er weer 2 dagen geweest, praktisch alles verkocht wat ik mee had en komende kerst ga ik weer. Het is de bosrandfair in Norg. Weet niet precies waar je woont, maar het is in het noorden van Nederland. Ik vind zelf ook zo'n 2 a 3 keer per jaar wel genoeg.
    Je bent toch veel tijd met de voorbereiding bezig. Ik heb verder geen winkel dus moet ook de inkoop speciaal voor deze fairs doen.
    Succes met je winkel!

    Groet,
    Anetta (Silnyn)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mon
    Balen he. maar je zal zien dat jouw winterfair een knaller word. Ik zeg het al tegen mijn klanten, komt goed. Ik lig in bed beetje grieperig en stront verkouden dus vandaag geen bericht van mij op tante trien. Ik was eigenlijk van plan om het kastje in de verf te zetten en nog een hortensiakrans maken op een kledinghanger. Maar dat moet maar even wachten. gr thaam
    ps zijn de liefdes eieren lekker???

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.