zondag 2 mei 2010

Spulletjes van de winkelzolder.

Dit is slechts een kleine greep van alle spulletjes die bij ons op de winkelzolder staan.
Op zaterdag 19 juni hebben we op het erf rondom de winkel een gezellige boerenerfmarkt met allemaal brocante spullen.
Leuke kastjes om te schilderen, veel serviezen, losse serviesdelen, tin, koper, zilver, glas enzovoorts...
Alles met grote kortingen!

Maar dat wil wel zeggen dat ik nog veel werk voor de boeg heb!
De zolder wil ik leeg hebben vanwege ruimtegebrek.
 We verkopen ook oude bedden en nachtkastjes, maar heb er geen ruimte voor om ze te etaleren en nu is de bedoeling om op de zolder gezellige slaapkamer-hoekjes te gaan maken.

Ik heb er zin in!!!
Daarom organiseer ik de markt, want hoe kom je anders zo snel van je spullen af?

Ik zal in de volgende posten wat meer spullen laten zien.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe met wat mooier weer dan vandaag, hihi

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk !! ik hou het in de gaten hoor !!

    Fijne week ! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi...ik verzamel witte sauskommen dus je zit mij hier wel heel erg lekker te maken met deze foto's! Ik hou net als Ria je blog in de gaten!! Succes met alle voorbereidingen!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.