maandag 3 mei 2010

Nog meer brocanterie en ander spul

Deze kastjes zijn heel leuk als je ze pimpt.
Anneke van Madame Moiselletje heeft dat al eens in haar blog laten zien.
We hebben er drie en allemaal net iets anders van maat.
Dus weer iets wat je op de boerenerfmarkt kunt kopen (zie mijn vorige posten)

Dan nog een Delftsblauwe vaas van een kaststel, ook eens op de blog van Just Jeanette gezien in de modezaak waar zij werkt, als je op haar naam klikt dan scroll je naar de 14e en 16e foto.

Ik laat nog een kaststel zien van Delftsblauw.
Ik vond het vroeger altijd zo lelijk, dat Delfts Blauw... haha!
Sinds ik een paar jaar geleden met een excursie in de fabriek ben geweest en heb gezien hoe ze alles met de hand beschilderen... ben ik het toch weer mooi gaan vinden.
Gek he?
Dat je smaak zo kan veranderen door de jaren heen?
Hebben jullie dat nou ook?
Ik zou het wel leuk vinden om te horen waar jullie dat nou mee hebben (gehad).
Ik heb ook jaren de kanten kleedjes lelijk gevonden... en nu?
Ik decoreer er vrolijk mee op los in de winkel.
Ik heb er een heleboel gevonden om te verkopen en ga ze heerlijk wassen, wat zullen ze weer lekker ruiken na al die jaren op de zolder te hebben gelegen onder het stof.
Wie bewaart die heeft wat, maar nu is het tijd om het toch eens "aan de man te helpen"

Kom allemaal maar kijken op 19 juni bij onze winkel aan de rand van Barneveld.
Of eerder, dat kan natuurlijk ook, het is nu allemaal al te koop!

Live groet,
Monique

4 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, helemaal niet er hoor dat je de vaas laat zien en een linkje naar m`n blog doet, leuk stukje reklame:-) alleen geef je de link van just jeanette en de vaas staat op just fashion, misschien dat je dat nog even moet veranderen anders snappen de blogdames het niet:-)

    prachtige vazen zijn het....

    Groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben m`n blog even aan het nakijken maar waar zie jij die vazen staan? ik kan ze nergens meer vinden:-) Ik weet haast zeker dat ze op mijn modeblog moeten staan maar misschien staan ze toch wel op Just jeanette, in het begin deed ik de mode nog wel op just jeanette dus misschien heb je het wel goed...Er staat zoveel op dat ik het zo niet 1 2 3 niet kan vinden,,,

    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn buuf verzameld Delft Blauw spul. IK persoonlijk ben er nog steeds geen fan van, maar vind het bij haar wel leuk hoor (ze is 70) Heb trouwens voor mn broer in Thailand wel ff 2 Delft Blauwe mokjes gescoord bij de Xenos haha. OOK hij houdt er niet van (maar daarom juist heb ik ze gekocht hihi...gemeen he) Maar dit vind hij vast wel leuk omdat ie in Thailand woont en dan mist ie het toch een beetje al zegt hij van niet (mannen!!)

    Maar goed, dat is isschien te veeel info haha. IK heb nu ook een heeeeel andere smaak dan 4 jaar geleden, heb nu mijn eigen huisje en mijn eigen smaak ontwikkeld. Vroeger toen mam nog leefde hadden we leer en kersenhout (hield mam van) en nu?? Shabby chic, romantisch, off white en rose, rozen , kant etc. etc. JA dat ben IK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,ik vind het erg leuk hoor je linkje naar mijn blog.Ik vind de fotos erg leuk geworden,ben ook erg benieuwd welke er worden gebruikt.ik vind het alleen altijd zo raar om naar me zelf te kijken heb jij dat niet?hihi.vind je het goed als ik de foto van ons samen op mn blog zet?zal ik ook ff leuk reclame voor je maken en voor mezelf alvast voor de kerstfair.Ik heb met koninginnedag nog aardig wat leuke dingen gescoord.ben samen met mn moeder en twee duitse vriendinnen van haar eerst hier in barneveld over de rommelmarkt gegaan daarna door naar Ede en daarna nog naar Bennekom.We hebben het erg leuk gehad.Jammer dat jullie niet zijn gegaan maar het was ook wel erg nat,daardoor was alles wel extra goedkoop omdat iedereen zo snel mogenlijk zijn spullen wilde verkopen,haha. jij ook een hele fijne week nog groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.