woensdag 16 juni 2010

Nog een paar dagen...

Pfff... we zijn lekker druk met alles voorbereiden voor aanstaande zaterdag.
Maandag hebben m'n schoonouders de tenten opgezet, gisteren hebben ze o.a. stellingen gemaakt voor de vele lampenkappen die ik graag wilde ophangen.
Vandaag zijn de lampen opgehangen en vanavond zijn de meeste meubeltjes al in de tenten gezet en wat buiten blijft staan is netjes afgedekt met zeilen.
Morgen ga ik de serviezen en losse serviesdelen overal op en in zetten en verder allemaal andere leuke hebbedingen neerzetten.
Ik hoop dat we morgen al het meeste kunnen doen, zodat vrijdag overblijft voor de laatste dingetjes.

Morgen ga ik even wat fotootjes maken en zal ik ze s' avonds even op m'n blog zetten zodat jullie alvast een beetje een indruk krijgen.

Ik ben benieuwd of er ook nog blogdames komen kijken...
Het wordt zeker de moeite waard voor de mensen die van schilderen/pimpen houden, er zijn heel veel leuke kastjes, stoelen, tafeltjes enz. om leuk te pimpen voor een leuke prijs!
En in de winkel hebben we sowieso 25 % korting op ALLE artikelen!

Tot morgen, ik ga nu lekker douchen en m'n bedje in.
Morgen wordt weer een lange dag!

Lieve groet,
Monique

oja, vandaag stond er een leuk artikel in de krant KLIK hier

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar je foto's...en wat een werk is het toch om alles klaar te maken voor de fair! Ik hoop dat het een hele succesvolle dag wordt, zodat je er met veel plezier op terug kunt kijken! Met het artikel in de krant heb je in ieder geval de aandacht al voor je fair gevraagd!

    Succes en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.