maandag 30 mei 2011

Baroque collectie weer flink ingeslagen!

Vandaag zijn we met z'n vieren gezellig op inkoop geweest naar de firma die de (altijd mooie) Baroque collectie voert.
Kijk je even mee?

Leuke kerstspullen gekocht, o.a. de Venetiaanse maskertjes voor in de boom.

Deze dus! We krijgen een assorti van 12 stuks binnen in twee maten.

Leuk idee, die embrasses in de boom!
Ze zijn allemaal weer aangevuld, een hot item in onze shop!

Ik kan er geen genoeg van krijgen...


Wat een prachtige dame en wat een taille!
Toen we klaar waren met bestellen kregen we nog een heerlijke maaltijd voorgeschoteld, nou, daar waren we ook wel aan toe!
Heerlijke sateh met verse salades en stokbrood, mjam mjam!!

van links naar rechts: M'n schoonmoeder, vriendin Linda en mijn mamma
Na afloop zijn we nog even doorgereden naar het strand van Noordwijk om de files een beetje te ontwijken en daar laat ik jullie in een volgende post wat fotootjes van zien.
Het was nog een heerlijke namiddag op het strand!
Mooi leven hebben we!

Het was een super gezellige dag en we hebben mega-veel mooie spullen ingekocht.
Als er een gedeelte van binnen komt zal ik er eens wat van op m'n blog zetten.

Fijne week allemaal en tot de volgende keer maar weer.

Lieve groet,
Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat schitterend zeg. Ik kan me voorstellen dat het genieten is tussen al die mooie spullen.
    Fijne week verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal...heel apart die maskertjes.....enne fijne dag vandaag ! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat lijkt mij ook wel super om te doen,spulletjes inkopen en dan lekker smikkelen haha en slenteren op het strand,fijn dat het een geslaagde dag was en haha die dame in die jurk zou ik ook wel willen zijn,fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd wat dat je nu al in moet kopen voor Kerst. Maar wel heel leuke spullen zeg dat dan weer wel. Heerlijk ook nog even een zomers eind aan inkoop dagje. Fijne week......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig zeg...nu al kerst shoppen...maar kerst inkopen zijn het hele jaar leuk toch?
    Mooie aankopen zeg...en heerlijk genieten van de dag...wat wil een mens nog meer...
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh...kerstinkopen...ik wil nog heel lang helemaaaal niet aan kerst denken! Maar leuk dat je inkopen zo geslaagd zijn!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.