maandag 1 augustus 2011

Ik zoek... nog een paar deelnemers voor de WinterFair

trefwoorden: kerstdecoraties, lekkere hapjes, warme wintershawls, knutselspullen, boeken, woondecoraties, kado's, wijn, ambachtelijke producten, brocante, serviezen, oud & nieuw, leuke mensen die iets te vertellen hebben, zoals sagen en legenden bijvoorbeeld, workshops, demonstraties, taarten, cupcakes, high tea, lekkere koffie, chocolade, advocaat, ijssculpturen, houtbewerking, stoffeerder, laarzen & schoenen, waxcoats, buitenkleding, outdoor living  en nog veel meer kan ik er op noemen, maar jullie mogen het verder invullen...


Je moet er eigenlijk nog niet aan denken, maar voor je het weet is het weer zover, de winter
En aangezien ik dit keer alles ruimschoots op tijd geregeld wil hebben om mezelf meer rust te geven naar de voorbereidingen toe... wil ik graag de deelnemers alvast geboekt hebben.
Wij hebben nog diverse plekjes, ook voor 1 of 2 dagen dus als je niet alledrie wilt... dan kan dat ook.


Kijk voor meer info op m'n tabje WinterFair of op onze website  
Ook zoeken wij nog een leuke demonstratie zoals bijvoorbeeld een ijssculptuur of iets dergelijks.
Weet je iemand?
Laat het me weten...
Bij voorbaat dank!


Lieve groet,
Monique

1 opmerking:

  1. BBBRRR KOUD plaatje hihi. Nee doe niet mee maar wil je NU alvast heel veel succes toewensen

    Bedankt voor je lieve commentaar..ja goed idee hè om het behang ook in een lijst te doen ♥

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dank je wel.